Lika kreativ idag som igår

Idag har jag varit ungefär lika kreativ som igår, lite träning med hunden, färgat håret, handlat, gått en långrunda i skogen och solat en massa. Lite färg har jag fått, måste se till att smörja in mig ordentligt nu så jag inte flagar mera! Har inget vettigt att berätta så jag tänker kasta mig i sängen och njuta av lite cityakuten. Får se när man somnar i natt, igår var de vid halv fyra på morgonen, bara för att jag fastnade framför tvn... Så kan det gå... Ikväll har syrran fastnat framför sims3, självklart står datan i mitt rum. Så antingen får jag köra ut henne eller vänta tills hon inte orkar spela mera.. :)

Natti natti

I morgon är det cirkus som gäller! :D Egentligen tycker jag att det är djurplågeri, men samtidigt är det lite roande. Ska ju dit med födelsedagsbarnet!
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0