Morgondagens meny

I morgon finns det massa roliga saker som står på menyn. Först en sväng ner på stan för att kolla på alla lådrally bilar, en självklar runda på apoteket, en sväng till kusinerna för att fira kuselinen som fyller nio år! Tycker inte han är så stor, minns när han sprang runt med blöja, åkte vagn och var liten. Något han inte är längre, han växer så det knakar! Min "lilla" kusin.
Sen blir det tjej middag (även en liten kille på 6-7 månader är bjuden!) Sen sova för på söndag är det funktionsbeskrivning av hundarna i södertälje. Pappa har sagt att SENAST klockan åtta ska vi åka. Får se hur det går... Morgontrött som jag är...  :D

Nej nu ska jag sova, så jag får några timmars sömn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0