Sammanfattning

Usch vad jag är dålig på att uppdatera, jag är verkligen superdålig på det!

Men en snabb sammanfattning av vad som hänt den senaste tiden.

Torsdag 28/5 - Då hade vi våran studentskiva, supertrevligt! Dans, mat och drinkar, åt alla håll och kanter. Men trevligt hade vi i alla fall. Vi åkte därifrån när det stängde vid två tiden, egentligen stände Huset klockan tre på natten, men de tyckte att vi var för få kvar, så de stängde tidigare! Det blev en timme buss och sedan taxi hem. För sl:s underbara tåg går såå ofta ner till oss på landet :P

Fredag 29/5 - Bakisdag för många antar jag. Själv sov jag till lunch... Var inte hemma förens runt halv fem på morgonen. Efter mina 12 timmar i klackskor störtade jag i säng. Sen var det en helt vanlig fredag.

Lördag 30/5 - Lördagen ägnade vi åt hundutställning i Skogås. Massor med hundar, minst 30 grader varm och ingen skugga. Sen gillade inte dommaren våra hundar, så vi strök oss från listan och åkte hem istället. Bakning, solning och städning stod istället högst upp på listan.

Söndag 31/5 - Vi firade pappas femtio års dag. Mycket folk, tårtor åt alla håll och kanter. Redan klockan ett började ringklockan att ringa och släktingar och vännar kom sjungandes. Pappa fick ett träd, en pennhållare och en massa blommor. Orkar inte rada upp allt han fick från oss oxå, men bland annat ett objektiv, en dammsugare, datorspel och skivor.

Måndag 1/6 - Pappas födelsedag, han valde att vara hemma istället för att gå till jobbet och få en massa gratulationer. Själv var jag med klassen på lövhagen för att spela kubb, grilla och fika. Jamina hade med sig lilla Kevin (bebis) och Jag hade med mig Jamie Lee (vovve), Jamie Lee var först livrädd för lilla Kevan, sen när de tittat, hälsat och "pratat" med varandra gick det bättre.
Hem igen för att hålla lite koll på kusinen min som badade i våran pool, han plaskade och hade sig, hundarna var minst sagt avundsjuka! De hoppade på kanten och var flera gånger på väg över kanten för en stört dykning.
Sen snabbt vidare till brukshundsklubben för grundkursen, den startade. Lite segt måste jag säga, men vi får se vad den ger. Mycket mer än vad valpkursen gav i alla fall.

Onsdag 3/6 - Vi avslutade några kurser i skolan, fick inga betyg dock, men tårar och skratt. Sista gången vi var samlade i skolan... Sorgligt men sant...

Torsdag 4/6 - Grundkurs med Jamie Lee. Lite seg och tråkig måste jag säga. Men har man betalat 1100 kr så hoppas jag att jag ska få ut någonting av den.

Fredag 5/6 - STUDENTEN!! :D :D :D - Kommer bilder! Mottagning och lövet på kvällen.

Lördag 6/6 - Nynäshamns gymnasium tog studenten, bilder kommer oxå härifrån senare. :)

Söndag 7/6 - Farmor och farfar for till Finland. Jag röstade i europavalet.

Måndag 8/6 - En sväng på stan, början till veckans arbete.

Tisdag 9/6 - Jobb & grundkurs med Jamie Lee, fortfarande seg och ger ingenting!

Onsdag 10/6 - Jobb

Torsdag 11/6 - Jobb, syrran slutar skolan men jag kan inte gå på den :( får tjäna lite pengar istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0