Fullt upp

Shit vad jag är dålig på att skriva här nu då. Fullt upp!
Har i alla fall överlevt studenten och allt firande med det, bilder kommer senare när jag laddat upp dem på datan :) Hjälpt farmor och farfar med allt de ska ha med sig till stugan och fått över dem dit, tyvärr kunde jag inte åka med... :( hade gärna gjort det. Längtar såå tillbaka till stugan, lugnet och landet :) Det är verkligen underbart där ute, får hoppas att jag inte jobbar hela sommaren, för då kanske jag hinner med en vända över dit.

Sen har lilla Jamie Lee åkt på en magsjuka, eller det är något annat för de har hållt på en vecka nu, detaljerna hoppar jag över... Bokat tider åt alla håll och kanter samt fixat jobb, skickat tack kort både via mail och post.

Var av en slump ner till bemanningcentra för att lämna lite papper, detta ledde till att jag fick jobba i morgon! Inte dumt, en extra slant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0