15 mars

Idag har varit en helt vanlig söndag.
Kina har varit här nästan två timmar med sina hundar, så en massa snack och lite bus blev det. Sen en snabb middag, 10 minuters sovandes på soffan och ett jumpa pass senare gick vi förbi farmor och farfar för att kolla läget och hämta lite saker. Stackars farfar hade ont som fasen, så de ska troligen till sjukan i morgon, förhoppningsvis är de inge alvaligt, men han måste nog börja träna lite efter detta. Om han inte ska bli sängliggandes.

Nej nu ska jag leta lite fakta om stress, skäms att jag inte pluggat någonting på det, fast jag haft fem veckor på mig. Men men, lite plugg och sedan en god natts sömn innan de är skolan som gäller igen :/ Vill inte börja skolan igen, bara en massa plugg och tråkigheter! Dock roligt att träffa kompisarna igen och så, men fasen för skolan. Har aldrig i hela mitt liv varit så skoltrött som jag är nu! Fast i morgon är det endas en lektion, mellan 10.20 och 12.00, kanske lite plugg och skitsnack efter det, eller en resa hem igen.  Får väll se i morgon :)

Har inte tömt kameran på tre dagar, så jag har 300 biler att kolla igenom oxå, när de nu ska finnas tid och ork för det...


En gammal bild på Tjejen [Mörka vovven] och Killen [Ljusa vovven]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0