16 Mars

Idag var det måndag igen, som vanligt var en lärare hemma och vabbade, så två av tre lektioner var inställda :D Men vad gör det när man både får sovmorgon och kommer hem tidigare :P Skippade lunchen i skolan och kastade ihop en taco när jag kom hem, så mumsigt så! Nu sitter jag vid datorn och undrar om jag ska göra något vettigt eller om jag ska hitta på något roligt eller varför inte sova en stund, gäller ju att passa på när man är själv hemma :P Göra vad man vill, ingen som skvallrar eller klagar.

Vi har fortfarande inte fått ordning på interntet, så fort telefonen ringer så flyger Internet all världens väg, lika så gör hundarna, de tror att någon ringer på dörren. Så nu ska jag ändra ringsignal på alla hemtelefoner, så man åtminstone slipper hoppa högt när trion startar sin vackra sång stund.
Alla tre låg och tog de lugnt efter en dragkamp om en stackars leksak (som nu är i tusen bitar), då ringer någon kärring från vi i villa, trygghansa eller nått, *Galen* varför ringa när jag äntligen fått lugn och ro, bäddat ned mig i soffan med Zindy, valparna hade slappnat av.

Nej nu ska jag knapra lite piller och sova ett tag, känner att huvudvärken som plågade mig hela natten är på väg tillbaka...  :(  :thumbdown:  :tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0