25 mars

Lärarna kämpar verkligen för att stressa oss elever ännu mera inför studenten. Mera läxor och uppgifter. Trotts det har jag inte pluggat ett skit idag, fast jag skulle behövt de. Istället shoppade jag en ny klänning och ett par nya byxor. Var hemma hos Kina och pratade nu på kvällen, käkade även våfflor efter middagen idag, det är ju våffeldagen! Och nu slog jag ner rumpan i soffan.

I morgon har jag en underbar sovmorgon, om inte familjen kommer och sjunger med sina underbara röster runt halv sju, försöker få dem att inte göra det, men de gör som de vill ändå. Sen är det skolan som gäller mellan 15.20 och 16.50 så jag åker väll runt ett hemifrån och är hemma vid 18 igen. Om vi nu inte slutar tidigare, håll tummarna! För vi ska endast planera resten av terminen. Vilket är tio veckor ungefär.

Nej snart väntar (som vanligt) duschen och sängen.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0