26 mars

Idag kan jag inte påstå att jag gjort särskilt mycket, sitter just nu och väntar på att mamma ska komma hem på lunch så vi kan gå en promenad med hundarna och jag kan åka till skolan. Jag älskar torsdagar då jag har sovmorgon, men fasen vad tråkigt det är att bara sitta och vänta. Även om jag kunde ha pluggat och en massa saker så har jag inte gjort det, jag har setat framför datorn och hundarna har varit ute på tomten. Kan upplysa er om att löpande hundar inte luktar gott!! Framförallt inte när de varit ute och busat en massa och sedan kommer in leriga, löp+lera=luktar BLÄÄÄÄÄ!

Nej nu ska jag göra mig i ordning så jag kan åka till skolan om ca en timme, spendera lite tid där och sedan åka hem igen :)

Ska bara plugga lite och sedan planera de återstående veckorna.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Erica,

svar: haha jag lovar! :D



du får stoppa hundarna i duschen ;)

2009-03-26 @ 18:32:48
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: Erica,

kommer här och lämnar anonyma kommentarer, fy på dig! :P

2009-03-27 @ 07:50:01
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0