29 mars

Idag har vi varit hemma hos farmor och farfar för att fira mig och kusin vitamin. Hon fyller fjortizz och jag 19. Så de blev lite mat, godis, fika, snack och väldigt trevligt. De försökte få med mig på någon bio, men jag ville inte. Gå med tre fjorizar, nej tack du. :P
Nu sitter jag framför tvn och har sett någon skum film, "din, min och våra" tror jag den heter. Ganska bra, men konstig. Handlar om en familj med 18 barn, eller pappan har åtta barn och mamman har tio. De gifter sig, berättar för sina familjer, sen börjar helvetet. Men den slutar lyckligt :)

Nu blir det ett avsnitt av cityakuten innan jag duschar och hoppar i säng. I morgon är det skola igen, sju tåget *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0