3 mars

Idag är det den 3/3
Först var det några timmars arbete innan man kastade i sig lite lunch för att åka till skolan. Kom en timme tidigt till skolan för att kolla igenom projektarbetet (haha de gjorde vi inte), kollade hur de gått med alla studentmössor, som äntligen har kommit, även alla kläder och tillbehör, tror jag. *yes* äntligen! Så vi får se när det är dags att dela ut dem, kommer stå först i kön då :P
Som vanligt satt jag och Åsa kvar sist i skolan för att arbeta med projektet, inte ens lärarna var kvar. Men var hemma vid 18 tiden igen, kastade i mig lite middag och gick till hundträffen, som vanligt var vi sist ned dit. Denna gång pga mig. Men det gick ganska bra, var lite slabbigt ute så Jamie Lee ville inte riktigt ligga ned, vilket jag förstår, hundarna var lite kalla när vi kom hem. Men de var så duktiga så, kommer bli riktiga elit vovvar :)

Har anmält mig till en grundkurs i juni, troligen kommer mamma få gå en eller två gånger istället för mig. De krockade med studenten och lite sånt :P

Nu ska jag se klart på Gibbs och hans team sedan är det duschen och sängen som gäller. För i morgon är det en ny arbetsdag :)

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0