4 mars

Idag fyller min kusin vitamin i norrland år, många grattis till honom!
                         
Idag har de varit mera fart än vanligt på dagis/förskolan, kalla de vad man vill tycker jag men vissa säger att dagis får man absolut inte säga! aj aj aj, de är förbjudet! Barnen har varit vilda som små monster men haft så grymt roligt, så de gör väll inte så mycket. De har hoppat i alla vattenpölar de kan hitta och dragit med sig en massa lera. Så min röd/vita jacka är inte så röd och vit längre. Men vad gör det? Får tvätta den i helgen eller efter praktiken :) Det är så härligt att se barnen leka och stojja så mycket. Inte lika roligt att klä av dem när vi skulle gå in, de var lera, kladd och blött, överallt. Så 13 barns ytterkläder och vanliga kläder skulle in i torkskåpen, de gick nästan inte att stänga dörren ;P

Min lärare har även varit på besök idag, för att se hur det går för oss och om vi trivs m.m m.m... De gick bra, fick lite mera kött på benen hur vi ska göra uppgifterna och sånt. Dock blev de lite pinsam tystnad när handledarna var med, både jag och Åsa pratade samtidigt med läraren för att slippa göra det enskilt, så lite mera flyt blev det. Annars hade de nog varit ännu tystare :P

Nu ska jag äntligen få lite käk, är hur hungrig som helst, sen kommer Bekka och hämtar min bil för att serva den och lägga in gallret i bagage luckan på den :)

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0