Årets första cykeltur :)

Undrar hur jag fördrivit tiden idag, känns som man inte gjort mycket, bråkat med pappa har jag självklart gjort, det gör vi ju varje dag... Har även tvättat bilen, så nu är gula faran ren igen :P Sen blev det en långpromenad med hundarna. Efter det bestämde jag mig för att ta en cykeltur med kameran, eftersom ingen ville följa med fick jag cykla själv. Lite tråkigt men jag fick lite extra motion. och några fotografier på bland annat Gotlandsbåten. Lär må prima i morgon, har ju inte cyklat sedan i somras när jag jobbade på trehörningen... Så jag kommer väll ha ont i både baken och benen :P

Nej nu ska jag tråka en lördagkväll som denna, får väll bli en kopp tee för ovanlighetens skull :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0