Australien nästa?


(bild från www.hejcyklist.se)
Har en dröm om att resa till Australien, finns ju så grymma kängrusar så nu blir man ju inte mindre sugen :P
Jag och mamma var ute över en timme och gick som vanligt och pratade om allt mellan himmel och jord. Men mycket handlade om min framtid, vad jag ska göra och vad jag vill göra. Jag vill resa, jag vill se världen, jag vill! Jag vill resa till Australien - bland annat Bondi Beach, Thailand - bland annat Bankok, , Italien - Rom, Frankrike - Paris, Lanzarote och många många fler ställen. Jag vill bara ut och resa, se världen, men för vilka pengar? Ingen som har lust att sponsra?  :P
Nej det blir nog att drömma vidare, se lite AFV/AFHV och få sig ett gott skratt innan sängen kallar :)

Kommentarer
Postat av: Tess

ja e också sjukt sugen på att resa! :)

2009-03-17 @ 19:20:47
URL: http://theaslife.blogg.se/
Postat av: Tess

ja e också sjukt sugen på att resa! :)

2009-03-17 @ 19:21:12
URL: http://theaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0