Busungen

Min lilla Jamie Lee är riktigt busig ikväll, först försökte hon hoppa upp i knät på mamma för att bita, gnaga och suga på mammas tumme. När inte det går tillåter jag henne att mysa i mitt knä :) min lilla gosunge! Hon lägger sig så snällt på magen och kurar, mysig värre! Så hoppar hon ner i 20 sekunder, sedan kommer hon tillbaka med glimten i ögonen, börjar bita lite i min hand och gosade ner nosen emellan armen och sidan på mig. Hon sover ett litet tag innan hon åter igen hoppar ner. Busar lite och kommer tillbaka. För inte ska jag få lägga datorn på magen! Så hon hoppar för tredje gången upp i famnen på mig och nu jävlar ska hon bitas, jäklas och ha roligt! Hon biter mig i händerna, armarna, tröjan, håret och hon försöker bita mig i magen! Även Flisan kommer för att hjälpa till, hon vet dock inte vem hon ska hjälpa så hon står mera som en åskådare och tittar på, halvt på min mage halvt på golvet.

Sånt roar sig två av mina busiga hundar med! Den tredje ligger och latar sig raklång på golvet.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0