Dessa j*vla bråk!

Blir galen på dessa bråk, blir galen!
Förstår inte varför pappa är så J'vla dum hela tiden. Bara alla sträcker sig efter honom, lyssnar på honom och gör som han vill. Då fungerar det bra, men går någon emot, då kommer man fan inte ens utanför dörren! Bara han får bestämma så är allt lugnt. Annars är de hus i helvete.

Det blir ingen resa på söndag, vi kanske ska åka i morgon istället, men jag vet inte om jag vill följa med de där jävla surkartet. Får de mycket roligare hemma själv med Jamie Lee än att sitta timme efter timme i bil med honom i alla fall. Och om vi ska åka i morgon är det fortfarande klockan nio som gäller, inte fan kan han ge med sig, trotts att både syrran och jag måste göra det. Hon går ned till läkarna nu istället för i morgon när de bad henne komma och jag kan inte gå runt ringvägen med några kompisar som jag bestämt med. Kan han ge sig, nej då!

Nej nu ska jag jaga lite lägenheter och jobb, längtar mer än någonsin efter en egen lya!
Någon som vill ha en inneboende med hund? Jag flyttar in på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0