Första mars

Ja då var det endast 25 dagar kvar tills man fyller år igen. Både på gott och ont. Börjar bli lite smågammal känns det som. Usch, jag fyller ju endast 19 år. Har hela livet framför mig, ändå sitter jag här med ångest. Men några timmars sömn kanske räddar mig.

Idag har jag i alla fall börjat med pluggandet, rensat ut hur mycket kläder som helst från mina garderober, ska väll skänka en hel del, men jag får göra en "sista"  rensning i morgon igen, när jag är lite piggare. Syrran kanske skulle sno lite av sakerna oxå. Det är trotts allt bara 15 högar med kläder som jag inte vill ha längre. Sen var det självklart ett friskispass en promenad med hundarna och duschen som gällde, så nu har jag äntligen fått in de jag ska spara i lådor och skåp igen, de tog bara 4 timmar! Men jag är inte färdig än heller, så jag skjuter de till i morgon efter jobbet.
För nu har man inget underbart lov längre, nu är det jobb och skola som gäller igen. *suck* det som är så underbart att vara ledig.

Nej nu ska jag nanna kudde några timmar innan väckarklockan ringer.

Ska lyssna en sista gång på "Wherever you will go" innan jag släcker för natten.

Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0