Ett varv runt ringvägen eller inte... Det återstår att se...

Hade hoppats på att gå ett varv runt ringvägen idag, får se hur de går med dessa planer. Först hade Marie en massa saker hon måste fixa, så hon kunde inte, sen kommer tydligen farmor och farfar hit om ca en halv timme. Jag måste tydligen tvätta bilen nu när termometern äntligen visar på plus sidan. Så mina egna planer gick åt skogen.

Det har fortfarande inte blivit någon snöstorm som smhi förutspådde.
Nej nu ska jag göra något vettigt, som att fortsätta städa och plocka lite. Har fortfarande inte fått bort alla kläder jag rensat ur garderoben från golvet. Så de ska jag lägga i lite kassar och skänka bort.

Nej ett sista damp ryck nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0