God morgon!

vaknade som vanligt upp till en grå och trist morgon, men med alla busiga barn på jobbet lär det inte spela någon roll. De lär busa och ha sig så man blir lite gladare. En snabb frukost, packa ned datorn i väskan och  bege mig till jobbet, börjar om ca 30 min. Så det är ganska lugnt :) sååååå underbart att slippa pendla, slippa stressa till tåget, trängas i rusningstrafiken med gubbar och gummor.

Nej nu ska jag sätta lite fart så jag slipper stressa.



Lilla Jamie Lee har även varit på rymmen denna morgon, valparna är ine rädda för kompostgalrena som finns överallt, så de kan glatt skutta över dem utan några problem. Något Zindy aldrig gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0