Hatar hemtelefonen! ;)

Jag hatar när hemtelefonen ringer, för då flyger internet all värdens väg. *arg som ett bi* Och emellanåt går telefonen så varm att man skulle tro att vi jobbar som växeltelefonister!

Nu har jag avslutat min praktik, så nästa gång jag ska ut så är det som arbetare, inte som praktikant! Det känns lite tungt att lämna alla gullungar, de är så underbara! Någon som kan tänka sig att ge mig en anställning där? Känner att jag vill ut och arbeta nu, istället för att plugga! Nej nu ska jag söka lite jobb innan några kompisar kommer. Även städa lite smått, några små saker att fixa. och kanske hänga lite tvätt. Det finns alltid någonting att göra. Tur det, så man inte sitter ner allt för mycket ;P

Kommentarer
Postat av: Tess

2009-03-13 @ 20:33:24
URL: http://theaslife.blogg.se/
Postat av: Tess

Oj råka skicka en tom kommentar (a)

Men det ja skulle säga var att det ofta blev likadant med internet/telefon där ja bodde förut men inte längre (Lipar)



Hihi

2009-03-13 @ 20:34:30
URL: http://theaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0