Home Sweet Home

Nu har jag avslutat en arbetsdag till, har endast två arbetsdagar kvar innan man ska börja pendla igen. Känner inte alls för det, men vad ska man göra? *mums mums på lite naturgodis* Åt helvete med nyttiga veckan! Kanske klarar det nästa vecka men inte denna. Sitter och sörjer att praktiken snart är slut, skulle mer än gärna arbeta kvar där, skulle kunna gå som praktikant ända fram till studenten!

Har gjort tre av fyra uppgifter på praktiken idag, känns ganska bra, ska bara skriva klart dem och lämna in dem till handledarna i morgon. Sen är jag färdig för att få mina betyg, hoppas på minst VG i alla fall. Får väll se vad de vill ge mig. Nu ska jag göra lite andra skoluppgifter som jag inte orkat ta tag i, men nu måste jag, tyvärr. Och så ska jag driva min kusin till helvete! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0