Hon vabbar som vanligt...

Som vanligt är det samma lärare som vabbar alla andra måndagar som är hemma idag igen. Jag palrade mig upp ur sängen strax före klockan sex i morse för att kasta i mig lite frukost, gå till tåget och vara i skolan klockan åtta. Kommer nästan ända fram till skolan när Å och J skickar sms att läraren är hemma och jag börjar klockan 10.20.
Så det blir några timmars kortspel och skitsnack. Innan redovisning, lunch och vi åker hem igen. Så jag har väll varit hemma en timme nu.

Ska vänta och se när syrran kommer hem, ska lämna henne, Flisan och Zindy hemma då tänkte jag. och bara gå en promenad med Jamie lee, så jag kan träna henne lite.

Nej nu ska jag leta studentklänning i väntan på syster min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0