[email protected]

Igår fick jag för mig att jag skulle upp till min farbrors grav för att tända ljus och sätta lite blommor. Vi tände ljus i både minneslunden och vid graven. Bara det att jag hade köpt lite blommor med mig oxå, hämtar en vas och vatten, går tillbaka för att trycka ned blommorna och vasen brevid stenen. Hur bra går de på en skala då? Inte bra alls, det är ju djupfryst för f*n!! Varför tänker man inte på en sådan simpel sak? Det är ju fortfarande vinter ute, klart att backen är fryst när de ligger både snö och is på den... Men så kan det gå, när hjärnan ligger hemma på kudden och slappar...

                                    

Så nu står det en bukett med tulpaner i alla färger hemma istället för på kyrkogården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0