Läxor

Jaa jag gör allt för att slippa plugga!
Även en komihåg för mig :)

Läxor
* Historia
   -
Ideologier (har börjat, lite)
* Religion
   - Judiska påsken (har borjat, går ganska bra)
   - Kristna påsken
* Hälsopedagogik (klart, ska bara redovisas och lämnas in)
* Psykosocialt arbete (vi har börjat i alla fall med grupparbetet)
* Svenska muntliga nationella (opps)
* Svenska skriftliga nationella (ska göras på onsdag)
* Foto
   - En fotograf (nästan klar)
   - Fota någonting som representerar mig själv.
   - Framkalla fotona från tagningen i studio sist.
   - Visa läraren min färgbild
   - Ett temaarbete

Rester
* Historia 
   - Hemtentat
   - Något prov jag ska kompletera en fråga på
   - Någon inlämnings uppgift jag ej gjort.
* Religion
   - Julen, den ska kompleteras 
* Svenska B
   - Tonårs döttrar (någon skriv uppgift)
   - Alkohol på konsum (oxå någon skriv uppgift)

OCH SÅ SJÄLVKLART!! PROJEKTARBETET!!  :mad: :thumbdown:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0