Lördag den 7 mars

Det blev efter många om och men en resa till Västerås. Och vi kom iväg vid halv tio tiden. Dock är det såååå grymt tråkigt att sitta så länge i bilen. Vi gjorde några stopp på vägen, ett i Södertälje för att införskaffa lite hundmat (har lite förmåner, vi får ganska bra med rabatter där för att vi har vattubrinken hundar) Så när vi har chansen passar vi på att handla när vi är i närheten. Hade även lite kontakt med uppfödaren idag, hon ville att vi skulle komma förbi en sväng, men hur skulle vi hunnit det? Kanske nästa gång! Och på hemvägen blev det en sväng förbi coop forum, för att inhandla lite nya cykeldäck. Både mammas och pappas cykeldäck har smällt...

men men, vi var som sagt en sväng i Västerås, käkade, fikade och hade de trevligt. (haha snubblar en massa på tangenterna idag, är så trött nu att tårarna rinner, får skylla på det ;P ) Pappa var faktiskt snällare idag än han var igår. Vet inte vad han hade för idiot dag då...  Men arg som ett bi var jag på honom i alla fall :P

[Mormors klocka har dragit ifrån rejält nu, en timme och 25 minuter före alla andra, lite läskigt samtidigt som det troligen finns en förklaring som dåliga batterier?] 

Nej nu blir det bara en massa svammel för att jag är så trött. Jag ska se lite till på TV och kasta mig i sängen. Är så grymt trött... Som vanligt är det bara jag som är vaken, pappa har lagt sig redan och mamma & syrran sover på soffan. Hundarna vet jag inte vart de är, de sover någonstans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0