Måndag 9 mars

Fasen vad tiden går fort! Nu är det sista veckan på praktiken, både skönt och tråkigt måste jag säga. Men jag vill inte tillbaka till skolan, för det är såååå underbart att slippa skolan!! :D Har en bunt en redig bunt med läxor att göra men jag har bara njutit av praktiken och rent ut sagt struntat i läxorna. Men de for man ju igen nu. För nu måste läxorna göras, så i morgon efter jobb och skola så kanske det blir lite plugg. Gillar inte förra tisdagen och denna tisdag, jag har inte gjort mina läxor och jag har tycker det är såååå jävla onödigt att åka till skolan för några timmars info, som vi skulle kunna få senare!


  

Hundarna fick tre nya leksaker idag, Jamie Lee hade sönder den första på mindre en två minuter. Sen gjorde hon något annat innan hon dampade loss på den andra leksaken, den gick sönder minst lika fort! Den tredje har hon inte rört ännu, så vi får se hur länge den får vara hel...
Jag tröttnade på att hon skulle sabba leksakerna hela tiden så jag kastade ned två diskborstar till hundarna, de höl i 30 minuter åtminstånde!!

Diskborstarna kostade 7kr/st och hundleksakerna kostade 22kr/st. Så jag satsar på några diskborstar nästa gång hundarna ska få nya leksaker, inga dyra fina leksaker som knappt hinner landa på golvet innan de gått i 1000 tals bitar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0