Morgontrött eller vad?

Började morgonen med att hälla apelsin juice i tee koppen. Ååååååh så mumsigt ;P Så den åkte rakt ned i slasken. Sen rullade allt på som vanligt, en promenad med hundarna och mamma "lämnade" mig på dagis :) 

Sen har dagen rullat på som vanligt, höga ljud och massa spring, de handlar ju om barn så det är ju inga konstigheter. Även en massa krokodiltårar, men dessa går vi inte på! Byrålådan åker ut och tårarna börjar rinna för att barnen inte får som de vill, nej tack du.

Nu sitter vi och bråkar om vi ska åka till morfar eller inte i helgen, pappa försöker visa att det är han som bestämmer genom att säga tvärt nej till att åka senare än klockan nio. Alla andra säger tio tiden, men inte han. Så den resan verkar ligga mil bort nu. Tyvärr. Hade varit lite roligt att träffa dem igen, har inte sets sedan jul... Om vi inte åker utan surpuppan, vi får väll se. Än så länge är ingenting omöjligt. hahaha har ju egen bil, får sticka iväg själv annars :rolleyes:

Nej nu ska jag se till att bli av med mitt socker sug, har blivit sockerberoende tror jag... *suck* Bara för att jag har socker i teet på jobbet... Dags att sluta med det oxå! Annars kommer man ju bli helt galen sen när skolan börjar igen :thumbdown:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0