Natti natti

I morgon blir det en liten resa, hoppas bara att surpuppan inte kör fel denna gång oxå och skyller på oss andra. Jaaaa! jag är super irriterad på min pappa. Han står inte högt i kurs just nu! Vi har bråkat som tokar och så har vi inte pratat med varandra på några timmar nu, precis som de brukar vara när vi bråkar, skriker och gapar på varandra. Stackars mamma brukar få sig en känga av pappa för att hon inte tar någons parti, men varför ska hon göra det? om hon inte är delaktig i diskussionen? Korkboll som han e.

Nej nu ska jag ladda kamerabatterierna, slå in lite paket, ta en dusch och sova. Kommer väll inte få sova så mycket eftersom pappa ska åka klockan nio i morgon, hahaha tror han ja! Då kan han ju åka själv, för det första är det MIN bil, för det andra är inte jag KLAR klockan nio en lördagsmorgon, för det tredje är han (just nu) en redig skitstövel. Så tro det eller ej, jag sätter mig inte i bilen förens klockan efter halv tio i morgon, vad han än säger!
Blir han ännu surare, argare och grinigare, så är det upp till honom, han ska inte sabba min resa! Jag ska vara pigg, glad och alert i morgon :) Vi har ju trotts allt ett födelsedagsbarn att fira :D

Nej nu ska jag duscha sanden ur håret. Natti natti
Sov så gott på er och ha en trevlig helg



45 min senare: Syrran kommer ned och säger "varmvattnet är slut" TACK! Verkligen snällt, vi ska upp tidigt i morgon, jag har ännu inte kommit i duschen för hon har blockerat badrummet, duschat så länge så varmvattnet tagit slut. Nu blir man ju ännu mindre irriterad. "du kan väll vänta tio minuter, så kanske de finns lite varmvatten" joo visst, jag får vänta 30 minuter till minst innan de finns varmvatten. TACK! Jag tror verkligen att denna familj har vänliga veckan. De värsta med de hela var att hon visste att jag väntade på duschen! Hon visste att hon skulle spara på varmvattnet. Men de gjorde hon så fan heller!
Tror inte vi kommer iväg före tio i morgon i alla fall. Och som vanligt kommer jag att få ta skiten för att vi inte kom iväg som pappa planerat (eller som han säger "vi planerat")

Nej nu ska jag ta en kalldusch, syrran kan inte räkna med en enda varmdusch detta år i alla fall, för hemden är ljuv! :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0