Ny färgat hår :)

Ligger här i soffan med nyfärgat hår, de luktar underbart kan jag säga :D
(inte bara jag som lyktar gott idag, har lyckats bada två av tre hundar! inte illa, så nu är det slut på illaluktande löptikar i detta hus.)
Vet dock inte resultatet av färgningen än, de återstår att se.
Hoppas att det är någon form av blont i alla fall :P
Annars har jag misslyckats totalt.

Eftermiddagen ska väll spenderas med att plugga.
Har ingen ork eller lust till det, men de måste göras om jag ska ta studenten.

Vi har bestämt vart hela klassen ska samlas för champange frukost i alla fall, ännu ett framsteg :P
Studentskivan är bokad och klar, bara maten som ska beställas.
Flak är ordnat, tack vare en kompis pappa.
Nu är det bara kläninngarna som saknas :D
Slutskivan är oxå fixad, eller?
Något jag glömt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0