Projekt arbete

Nu har jag setat och arbetat med projektet, tyckte att de var ganska klart från början, men de fanns mer att ändra än jag trodde. Så nu har jag uppdaterat de en del, skrivit ut det för att få godkännande av min projektkompis som arbetar/praktiserar på samma ställe som mig. Så snart kanske vi kan skicka in mallen och våran slutprodukt!! Hoppas hoppas hoppas! För då kan jag stryka en punkt till på "läx-listan" :D :thumbup:
Jobbar vi efektivt på rasten i morgon och på fredag kan vi snabbt bli klara med det sista, om den tredje gruppmedlemen godkänner de vi gjort... Det återstår att se!

Nu ska jag ta en snabbdusch och krypa till kojs
:tired: Natti natti :tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0