Skriver och skriver

Sitter och skriver världens längsta inlägg, om min mormor. Vet inte om jag ska publicera det nu i morgon eller aldrig. Känns som jag måste läsa igenom allt igen och kolla igenom det ordentligt en gång till. Känns super att skriva av sig, har skrivit hur mycket som helst känns det som. Börjar känna av huvudvärk igen så de är ingen höjdare att sitta framför datorn. Men hellre det än att somna igen, har redan sovit nästan två timmar på soffan.Varit lite smågrinig och låtit mamma gå ut själv med alla tre hundarna. Inte särskit snällt, för det är världens snöoväder utomhus och hundarna drar ganska bra i kopplena ibland. Men trött, sur och grinig så blir det så. :P

Får se vad som händer i morgon kväll om det blir utgång eller ej. Värkar som Cathen har svårt att bestämma sig! Så vi får se, sen på söndag blir det tårta igen uppe hos farmor och farfar. Ett himla firande av en massa födelsedagar nu :D

Ikväll har jag spenderat tiden framför daton och tvn, självklart kollade jag på finalen av lets dance :) Magnus och Annika vann!! :D De dansade ju superbra om man jämför med hur han dansade i början, men jag tycker faktist att båda paren var värdiga vinnare :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

hoppas ni hittar på nåt kul idag då ^^

2009-03-28 @ 12:59:35
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0