Söndag 8 mars

Idag fyller Marianne år, många grattis till henne! :)

Nu har jag tvättat min bil, inte för att den blev helt ren, men renare i alla fall. Och så har farmor och farfar varit här en sväng, de pratar om att skaffa en dator nu igen, vi får väll se hur de slutar. Farmor vill lära sig men inte farfar. Farmor kan tänka sig att slänga ut några tusen på en men inte farfar. Så det är precis som vanligt.

Men nu ska jag och mammsen ut med alla hundarna i det underbara vädret, de öser ned! Sånna smällar får man ta när hundarna måste ut. Ska gå en bit på ringvägen tror jag, valparna får fortfarande inte gå hela vägen, det är för långt för dem... Tyvärr...

Nej nu måste jag röra på påkarna.
Ikväll är det jumpa igen :D


Sånna här dagar saknar jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0