Stegräknare

Tredje koppen med tee som slinker ner nu, super gott måste jag säga. Även en och annan vindruva åker även med, för det är nyttiga veckan nu igen! Denna gång fungerar det mycket mycket bättre än förra veckan. :) Självklart var det pms veckan som sabbade det hela :P Men nu är det nya tag!

Har testat att gå med stegräknare under en vecka för att se ungefär hur mycket jag går i snitt. 13000 steg per dag! Det blir väll lite mer när man jobbar på en förskola än när man sitter i skolbänken, men de blir nog runt 13000 ändå. Ska gå med den snart igen har jag tänkt, när de är lite mera vår ute!

Idag har det varit underbart vår väder, pappa har börjat planera att byta däck på bilarna (då tänker jag fly så långt hemifrån jag kan). Sen har vi ju inte sätt hur "april vädret" blir heller. Nej vi ska ha vår nu!! Inge mera snö bara!!


Nu är våren på väg hoppas jag!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0