Studenten närmar sig :D

Nu är det endast 80 dagar kvar till studenten!
Fasen vad tiden går fort (eller rättare sagt, livet) känns som man nyligen har börjat på gymnasiet och helt plötsligt är det slut. Det finns som med allt, både positiva och negativa sidor med de hela. Negativa saker är att det kostar pengar, man blir troligen arbetslös istället för studerande och man tappar kontakten med några/många, Vissa väljer ju att lämna sthlm (känn dig prickad!!). Men de positiva är att sommaren äntligen kommer, man tar studenten hela saken är ju bara så underbar, man får en utbildning och man har hela livet framför sig.

Vad som helst kan ju hända, jag har i alla fall med Jamie Lee planerat att resa till Finland, om resten av familjen åker med eller inte, de vet jag inte, men jag ska åka! Sen kanske, men fortfarande som ett stort frågetecken, en resa upp till norrland skulle jag vilja göra :) och så kanske man får ett jobb, så man tjänar några slantar :)

Men nu är det endast 80 dagar till studenten, så det är dags att börja jaga en klänning :) Hur nu det ska gå till :P
Ett senare problem, typ i morgon, för nu ska jag packa upp massa matkassar :P

På måndag kommer en mössa att pryda mitt huvud, för då ska vi äntligen få dem!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0