Tråk tråk tråk

Har pluggat lite (läs väldigt lite) och setat och flyttat runt gamla bilder åt alla håll och kanter istället. Tömt kameran och funderat på om jag ska laga mat nu eller vänta med det ett tag till... Får se hur jag gör... Latare än vad jag har varit idag, är svårt att slå!

Nu ska jag hjälpa syrran att banka lite på hennes cp dator, den hänger sig för 100000000000000000 gången, så de kanske är dags att skicka den på lagning igen?  Nu när hon instalerat alla the sims spel på den igen.
Haha sist vi skickade den på lagning, kom den tillbaks utan att de gjort något, för "det är inge fel på den" HUR KOMMER DET SIG DÅ ATT DEN INTE STARTAR ALLS EMELLANÅT??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0