Trötter

Nu äntligen sitter jag i soffan och försöker äta lite kladdkaka, den smakar gott, men jag tror jag fått i mig för mycket sötsaker idag. Men man behöver det en gång i månaden ;P

Måste säga att jag njuter av att sitta ned, har inte hunnit med det så mycket idag, benen har jobbat hårt och det känns nu! På jobbet är man som en studsboll, nästan så man fått ögon i nacken nu oxå. Man är med på de mesta som händer, överallt. Kan inte sitta mer än två minuter innan någon är och sliter i en för att leka någon ny lek, hämta någonting eller de berömda krokodiltårarna som rinner för minsta lilla.

Sen har jag roat mig med att baka tre stycken äppelkakor (en blev misslyckad, något familjen tyckte var väldigt synd! Även hundarna fick smaka lite av den) Ska ta med och ställa i fika rummet i morgon, måste ju bjuda på någonting efter fyra veckors praktik. Har även handlat lite leksaker till barnen :)
Syrran bakade en kladdkaka när jag var nere på stan och handlade lite små saker och handlade mat på konsum och willys, underbart god måste jag säga, hon hittade receptet på google tror jag, hon sökte på kladdig kladdkaka tror jag. Den är kladdig rakt igenom!

I morgon kommer de några kompisar hem till mig för att laga mat, käka, se film och självklart snacka en massa skit :D

hahaha är så grymt trött att jag knappt skriver riktiga meningar, hoppas någon hänger med i mitt flumm om allt och inget. Nu ska jag ta en 2 minuters dusch innan jag (som vanligt) stupar i säng...

Har för övrigt hunnit med att träna mer än vanligt med Jamie Lee idag, både på promenaden och hemma! Hon är superduktig!! Kommer bli ett lydnads ess om jag bara skulle träna regelbundet. Och inte la händerna och armarna ivägen för henne hela tiden, de är alldeles röda och såriga nu efter hennes jakt på godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0