Värdelös skoldag

Idag var det en värdelös skoldag, hoppade klassrådet i morse. De pratade väll som vanligt om studenten om jag förstod rätt i efterhand. Sen såg vi Prinsen av Egypten (hur många gånger har man inte sett den redan?)  på religionen, lunchen bestod väll till mestadels sallad, sen var det Pedagogiskt ledarskap och då pratade vi bara om praktiken. Redovisade vad vi hade gjort för uppgifter och så.

Sen efter skolan åkte jag hem och sov som en gris hela vägen hem, så idag behövdes de ingen middagslur på soffan eller golvet. Men jag knatade förbi min gamla arbetplats för att krama på alla barnen, jag måste säga att jag saknar dem! Alla gulliga ungar, personalen och lokalerna. Men nu har jag även skaffat mig ännu en referens! Super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0