Vattenkrig!!

hahaha ikväll hade jag och syrran vattenkrig, jag var nästan torr efter det, men inte syrran! Hon var dyngsur! Gissa vem som pricka bäst :P Det var superroligt! Tyvärr tyckte inte hundarna, mamma och pappa det, men vem bryr sig? Vi skrattade som tokar i alla fall.

Har även varit hos frissan idag, eller jag var hos Jamie Lee. Så nu måste jag duscha och reda ut håret ordentligt, ser ut som ett skatbo i huvudet nu. Och nu på kvällen har jag och mamma gått en långrunda med hundarna, var ute över en och en halv timme. Gick nästan Nynäs runt :P Först ner vid Nicksta - ut på Estö - mot sandhamn - förbi hembygdsgården - ner mot hamnen - vid gotlandsbåten - genom "centrum" och hem igen :)

Nej nu är det duschen och sängen som gäller, i morgon blir det ett tidigt tåg till skolan och sedan ett sent tåg hem :/ Har även ett muntligt förhör i historia i morgon, har inte pluggat allt för bra, får väll göra det i sängen :)
Nu duscha, plugga (lite) och sova.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0