Vilken dag...

Blev så irriterad på jobbet idag, förstår inte varför de ska hålla undan information för en? Först kom en upp från storbarns avdelningen och pratade med en av mina handledare, sen gick båda handledarna ut och pratade. Medans jag satt  ensam kvar med 12 barn. Sedan bad de mig gå in i de andra rummet och leka med de andra barnen, "för att de skulle vara en i varje rum" något de aldrig är annars. Så jag anade att något var galet, så ca 30 min senare får jag äntligen veta. Min kompis har tuppat av och ligger där nere och mår skit och pannkaka. Ändå tycker de inte att jag ska gå ned! Trotts att jag behövdes uppe gick jag ned.

Men men, i morgon blir det en kort arbetsdag, bara 3½ timme, sedan bär det av till skolan för att plugga lite och skriva inför nationella. Super tråkigt måste jag säga, men samtidigt skönt att bli av med det.

[Mormors klocka har vandrat ett helt varv nu, så den är ikapp igen med sitt plingande]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0