Vilken lång skoldag..

Idag var det helt värdelöst att åka till skolan, 70min till skolan, vänta 20 min på att lektionen skulle börja, tre redovisningar som var bra och någorlunda intressanta, 70 min hem, en promenad med hundarna, lite lunch och nu ligger jag raklång på soffan igen. Ska plugga som en tok denna eftermiddag har jag tänkt. Får se om jag lyckas med det...

Mitt mms inlägg gick som vanligt inte fram, vet inte varför det ska strula så dant för mig, har fått de och lyckas en gång av fem tror jag. Så jag vet inte vad jag ska göra. Tips?

På tåget var det i alla fall värsta alkisen, på 30min hade han hällt i sig tre öl... Sen en annan kille som läste tidningen och jag som satt och studerade dem. :P Tror det var en skolklass på tåget också, fast de satt längre fram som tur var :) Så har min dag sett ut hittills, nu är det plugga som gäller! Och massa gos med hundarna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0