Bullar för hela slanten ;)

Ikväll har det blivit bullbak för hela slanten, närmare 100 bullar, två blåbärspajer och sju pajdegar (deger?). Bullarna är till i morgon, pappas födlare och min student. Pajerna ska bakas i helgen och frysas in till studenten och blåbärs-pajerna ska vi mumsa på i morgon när några kompisar kommer hit :)

Har även hunnit med den lilla löjliga marknaden vid coop, mamma och pappa köpte lite läsk & bubbelvatten, blommor och så tog alla utom jag fästingsprutan. Sen var det middag hon farmor och farfar...

Nu ska jag halvsova till CSI innan jag studsar i säng.

I morgon blir det ösmo marknad, bak och en trevlig kväll.



Idag har jag käkat årets första svenska jordgubbar! Hur underbart goda som helst!!
Lite vattniga, men sååå goda :D
Sommaren är här nu! När man käkat svenska gubbar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0