Dålig uppdatering

Som vanligt är jag dålig på att uppdatera, men jag siter desto mindre vid datorn nu när de börjar bli fint väder ute. Igår somnade jag på altan när jag låg och solade, underbart. Idag ser det dock inte ut att bli samma kanon väder...

Sitter nu och pinar i mig lite frukost, är dock sen så jag måste få i mig lite. Sen är de skolan mellan 12.20-14.00 hoppas vi får sluta några minuter tidigare så man är hemma til tre. För idag ska jag klippa mig :D Frillan liknar mera ett skatbo än något annat just nu. Sen ska farmor laga kyklinggryta åt oss, den är så jäkla god så de finns inge liknande.

Frukost - Borsta tänderna - Springa en runda med hundarna - Tåget - Skolan.

Hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0