Sammanfattning

Som vanligt är jag super dålig på att uppdatera, tiden räcker inte till just nu.
Skogspromenader, promenader, vänner, hundarna, grillen, solen och allt annat prioriteras före datan.
Framförallt sola :P Vill inte vara vitare än klänningen på studenten, samt att sommaren kommer gå åt till jobb...

Onsdag, ett besök i högstadiet...
Allt var sig likt, precis som när jag gick där för tre år sedan...
  

Torsdag, valborg: Först var det "samling" vid Gropen där några drack sig lite små fulla 
  
 
Sen vidare till aulan för att lyssna på gosskören som visade sig vara en gubbkör. De sjöng, vi sjöng, satte mössorna på huvudet och sprang ut ur aulan med ett leende på läpparna. Kändes nästan som vi tagit studenten! Men inte riktigt.
  
Vidare till Olearys för en drink innan vi käkade subway och begav oss till Daria med några från klassen, där orkade jag inte ha använda kameran mera, den fick åka väska istället :P
 

Fredag: Då tittade Kina med sina små vovvar förbi en sväng, några timmar i solen blev det. Så sen såg man ut som en tomat! En vända till Haninge för att införskaffa en AC till mitt rum, annars kommer inte jag att överleva sommaren. Även om de nya fönstrena stänger ut lite värme, men det blir nästan som en bastu i mitt rum ändå.

Lördag: Stekte som en gris i solen, ännu mera tomat som tack och lov börjar gå över i brunt nu. Så jag kommer i alla fall inte vara lika vit som studentklänningen :) Sen på kvällen blev det en långpromenad med Jenny och Cathrine runt ringvägen. En massa snack och skratt! Vi såg även tre älgar vid hamvik, de stod på stranden och såg allmänt dumma ut :P

Söndag: Farmor och farfar var här och grillade (grillar som tokar varje helg nu, för det är så underbart gott!) en långpromenad på lövet och ett jumpapass, sen stupade jag i soffan en timme innan jag kröp ner i sängen och sussade gott.

Måndag: Idrottsdag med en översittare till lärare. Inte alls så roligt, men lite KI-gång, en föreläsning som jag sov igenom och sen en tävling, vilken klass som springer/går flest varv runt löp banan på torvalla. Jag gick väll 10 varv på 45 minuter. Så det var väll helt okej... Dock var det väldigt många borta från klassen, så vi vann inte.

Börjar dock bli sjuk, just nu när man inte har tid och råd att missa skolan. Halsen ömmar, hostar som en tok och öronen susar. Sen alla pollen besvär uppe på det, underbart! Dags att gå till läkaren för lite receptbelagda pollenmediciner?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0