En underbart solig dag!

Idag har det varit en underbart solig dag, dock har det blåst en del. Men vad gör det tänker man och sitter i en bekväm solstol, en kopp tee, digestivekex och trevligt sällskap. Nu på kvällen märks det att man har setat x antal timmar i solen, lite lätt röd på armarna, bröstet och ansiktet. Så jag och hudkrämen är bästa kompisar!  Annars har det varit en lugn dag men jag känner att de gör inget, de var bara skön.

Igår var en osäker dag, vi visste inte vad som skulle hända. Först var det "klassträff" i gropen, där några passade på att dricka sig fulla, för att sedan snacka med lärarna ;P Gunnars kommentarer var skönast! Sen var vi i Aulan för att lyssna på en gosskör, som visade sig vara en gubbkör. Vi sjöng vi studentsången, satte mössorna på huvudet och sen blev det  en vända i centrum, en drink på olearys och sen vidare till en kompis i Brandbergen. Där vi hade det trevligt under kvällen. Var hemma igen runt midnatt.

Har lite bilder från Gropen när klassen träffades där och några från brandbergen. Laddar upp dem när jag tömt kameran. Men nu ska jag käka chips och se på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0