ESC - Delfinal ett

Har varít hemma hos Matilda och sett på ESC hela kvällen. Supertrevligt!! De som gick vidare var Turkiet, Sverige, Israel, Portugal, Malta, Finland, Bosnien Hercegovina, Romania, Armenia, och Island är vidare till finalen på lördag. Nästa är på torsdag, hoppas jag hinner se det, vet inte om jag ska prioritera träning eftersom jag missade den i söndags eller om jag ska prioritera ESC för det är ganska roligt att se på, även om det inte är så himla bra alla gånger. Årets programledare var ingen höjdare, de verkade mer snurriga än en twister. Men låtarna är hyfsade, får man höra dem några gånger så kommer de nog fastna en efter en ;P

Nu är det dock kojen som gäller, endast sex timmar kvar tills väckarklockan ringer!(usch!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0