För mycket fotografier

Jag har för mycket fotografier, jag förstår om min dator en vacker dag tar sitt pick och pack och sticker. Igår när jag fotograferade så paserade jag 9000 sträcket, och jag har endast haft kameran i nio månader. Laddade nyss upp över 60 bilder på BDB. Men vad ska jag göra med alla fotografier?  Lägga på hög? Samla? Slänga? Ingen aning längre.

Men nu ska jag ge mig ut i det soliga vädret och fotografera ett tema... Svårt att gissa temat va? HUNDAR så klart! Vad skulle det annars vara?! Måste fota mina temabilder idag, för att framkalla dem nästa vecka, för det är endast 10 dagar kvar tills betygen sätts. och 20 dagar till studenten!!!

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0