Fotolektion

Fotona vi tagit var borta ett tag, serverfel, så humöret för att redigera bilder gick ner ganska mycket. Tröttheten börjar ta över lite smått igen, så jag kommer troligen åka hem tidigare, det går x fall med halsfluss i klassen nu, kul, en kur av vad som behövs, bara jag slipper bli sjuk! Jag hinner inte vara sjuk just nu. (det hinner man aldrig ioförsig)

Har pratat med religions och historia läraren, hade en del rester, viste om dem ioförsig, men jag orkar inte fixa dem. Funderar på att ta två IGn, har ju VG i snitt betyg just nu, så det känns som att de gör inget. Men sen kommer jag ångra mig. Så följande vecka kommer väll bli en massa plugg bara :( jag HATAR att plugga!! Hade det inte varit för sista månaden i skolan, för alltid, hade jag nog hoppat av gymnasiet nu. För jag är sååå grymt skoltrött!!!

Nej några bilder till ska redigeras innan vi åker tåget hem igen, önskar så att jag haft bilen idag. Skulle underlätta så underbart mycket!

(Underbart med en dator där internetsidor INTE är spärrade, nere i våran hemvist är nästan alla internet sidor spärrade..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0