God morgon!

Klockan närmar sig sju och jag är vaken, efter fyra timmars sömn var det bara att stiga ur sängen, sminka sig och snart ska vi åka. Idag blir det hundutställning för hela slanten, alla tre hundarna ska ställas! Jag ställer däremot ingen, fegis som jag är. Jamie Lee är på tok för lite tränad så det kommer att gå åt helvete för henne, det har vi räknat med, men tiden har inte funnits att träna. Så vad ska vi göra? Flisan kommer de förhoppningsvis gå bra för, om hon går in i ringen, men Zindy har jag ingen aning om, hon skäller väll igenom hela dagen. :P

På med linnen och mjukisbyxor, jag tänker sova i gräset i pauserna :) Trött som en tok.



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0