Min helg

Igår var de läxor som stod högst upp på listan, har varit lat och varit hemma två dagar denna vecka från skolan. Torsdag, hade inga lektioner då, så jag satt hemma och gjorde INGENTING! Sen fredag för jag orkade inte åka in till skolan, allt var emot mig då, jag kom inte upp ur stolen så jag satt kvar på stolen i köket.
Men sen på kvällen hade jag klarat av tre läxor av fjorton (en stod inte med på listan).

Idag har mamma och pappa tampats med att sätta upp en ny brevlåda, pappas humör var inte de bästa... Det säger väll det mästa. Vi alla fick oss en känga var. Syrran drog fram en gamal systemkamera (den jag hade till Finland i somras) och började leka med den, så jag fick hjälpa henne att byta objektiv och lite sånna saker. Så nu får vi se hur lång tid det dröjer innan hon köper sig en "egen" systemkamera, för denna dög tydligen inte... (förstår henne...)

I morgon får vi se vad som händer, jumpa blir det i alla fall och plugg. Jag vet inte om jag ska ta två IGn eller om jag ska sattsa lite extra för att få G i dessa ämnen också? Får se hur de går...

Men nu är det melodifestivalen för hela slanten, har hittills gillat fyra låtar lite extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0