Mycket händer denna helg

... men jag tar det lugnt och pluggar. :/

Fredag: Var det cirkus på nicksta, hade små planer på att gå med en kusin på detta, men valde att vänta, de kommer en bättre sen senare i sommar, kanske hinner planera in den lite bättre? Livet är en fest drog igång, massor med ungdomar från hela Sverige samlas och har trevligt tillsammans, träffar nya ungdomar och vuxna. Freja öppnar inför sommaren. Minigolfen öppnar åter efter reparationer av diverse saker och restaurangen har sedan länge varit öppen lite då och då.

Lördag: Livet är en fest fortsätter och det är fest uppe i ishallen om jag inte minns fel, även en massa aktiviteter runt om i kommunen har varit igång (13 aktiviteter om jag inte minns fel). Hundutställning uppe på lövet, med det var endast för Hovawart-hundar. (en hund jag kan tänka mig i framtiden).

Söndag: Avslutning på livet är en fest. Alla festprissar vaknar upp med en hemsk baksmälla. Själv har man ångest att man inte hunnit med flera läxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0