Nya telefoner till familjen!

Idag införskaffade jag en ny mobil, en sony ericsson c902. Ingen billig sak, men vad ska man göra när den gamla strular mer och mer? Som inatt när vi skulle ringa efter en taxi kunde jag varken ringa eller smsa med den. Jag höll på att bli galen då, under kvällen hade den strulat en del oxå, bland annat genom att tappa mottagningen hela tiden... Så den åker i papperskorgen nu. Och en c902 är min nya lilla pärla. Kommer fasen sakna den gamla, för den var superbra, en av de bättre telefoner jag haft, men den håller ju tyvärr inte i all evighet för det. Efter 2år, närmare 13000 sms, xx antal timmars prat så åkte den i papperskorgen... Sorgligt men sant :P


Hittills har den varit superbra! :D

Även mamma köpte ny telefon, fast hon beställde den senare versionen av denna C905, den med världens kamera i :) Den är hon värd, för hon är värdens bästa mamma, hon har den sämsta mobilen i familjen just nu och för att hon aldrig köper någonting till sig själv, hon tänker bara på andra hela tiden! Så den ska hon ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0